2012. augusztus 22., szerda

Bocsi!

Bocsi, hogy kések az új résszel, lehet hogy egy, vagy lehet, hogy két napot, mert ma az 1D-vel történtek elszomorítottak és ihletválságba kerültem, semmi ötletem nincsen ma, és ha hoznék részt az tuti valami szomorú alkotói katasztrófa lenne, holnap meg lehet, hogy nem leszek itthon. Gondoltam szólok, hogy ne várjátok feleslegesen az új részt, mivel eddig szinte mindig naponta hoztam. Ma biztos, hogy nem lesz, ha holnap igen, akkor pedig körülbelül 9 óra után valamikor nézzetek majd fel! :)
Bocsi mégyegyszer! :/






Jah, és tényleg nagyon örülnék neki, hogyha megnéznétek:




Szeretnék segíteni a barátnőmnek a blogja beindításában, mert ő is nagyon sok mindenben segített az én blogomban, és szerintem nagyon jól ír!! :) Szóval olvasást és kommentáradatot kérünk Tőletek karácsonyra! :) Megköszönnénk mindketten! X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése