2012. augusztus 2., csütörtök

25. Zilah

Sziasztok! :) Itt is az új rész! Jó olvasást! :)











Harry szemszöge:

Eljöttem a bárból, ahol Abi dolgozik és beültem egy másikba. Ez csak olyan rendes italozó, nem táncolnak szép lányok, meg semmi hasonló. Nem volt túl könnyű közömbösen tanácsot adnom neki, de látom, hogy mennyire összemelegedtek, és be kell, hogy valljam, ez volt a legjobb, amit tehettem, hogy félreállok. Sosem bántam vele olyan jól, ahogy ő azt megérdemelte volna, ellentétben Zaynnel, aki a tenyerén hordozta őt a kezdetektől. Megvédte, ha rászorult, meghallgatta a problémáit, segített neki úgy, hogy volt, hogy emiatt ő pórul járt. Milyen önzetlen szeretet kell ahhoz, hogy valaki a saját kárára segítsen a másikon? Ő nem csak szimplán szerelmes belé, hanem barátként is tekint rá és szerintem ez a legjobb egy kapcsolat alapjának. Keresve sem találna jobb embert Zaynnél magának… mégis most olyan rossz, hogy ezzel együtt nekem le kell mondanom róla. Elbasztam… nagyon nagyon elbasztam… talán ha nem kavarok azzal, hogy Caroline-t is szeretem, vagy kellő szeretettel fordulok hozzá és nem a bunkó oldalamat mutatom neki, csak azért hogy ne egy érzékeny puhapöcs legyek a szemében, hanem egy szívtipró, lehet, hogy most nem kéne lemondanom róla… De már késő… csak remélem, hogy Zayn boldoggá teszi majd, én pedig megpróbálok jóbarátként a közelében maradni…
-Szia, miért vagy olyan bánatos? –Bánatos? Én? Ugyan… úgy nézek én ki?! Könyökölve támasztottam a fejem a pulton, miközben a negyedik Grey Goose-t küldtem biztonságosabb helyre.
-Szia… nem vagyok bánatos. Gondolkodom. Vagyis lehet, hogy bánatos vagyok. –néztem fel a lányra. Nagyon kis szép volt, fekete hosszú kivasalt haja a mellét is eltakarta, nagy feketére festett aranyszín szemei és barna bőre mediterrán lánnyá varázsolták őt. Kicsit olyan érzés fogott el, mintha Zayn apja lenne női változatban. Zayn apja… tényleg sok ez a vodka…
-Harry. –nyújtottam neki a kezem.
-Zilah. –te jó isten… még a neve is Z-betűs. A sors érdekes játékot űz velem… na mindegy.
-Mondd csak, kérsz valamit inni? Meghívlak… -hajoltam a pultra.
-Mit iszol? –mosolygott.
-Vodka…
-Egy olyan jöhet nekem is. –ült le mellém a bárszékre.
-Bocsi, két Grey goose-t kérünk! .. vagyis… legyen inkább négy! –fordultam Zayn apja felé. Minden pillantással egyre szebb és szebb lett a szememben ez a lány.
-Mondd csak Zayn… bocsi szóval Zilah… hány éves vagy? Tudom, hogy nőtől ilyet nem illik kérdezni, de roppantul érdekel.
-Jövő hónapban leszek 20. –szuper… ő is 2 évvel idősebb nálam. Abia… miért jutott eszembe már megint ő arról, hogy valaki 20 éves? Ez ironikus. Összegyúrták Zaynt és Abiat… mondjuk.. lehet, hogy nem Zilahnak kellene hogy hívják, hanem Zabianak. Felröhögtem a saját hülyeségemen.
-Most mi az? –nézett rám kicsit értetlenül.
-Semmi ne haragudj, kicsit sokat ittam.
-Igen, azt látom. Hagy részegedjek le veled!
-Utol kell érned cica…
-Nem lesz gond vele baby! –simította végig a kezét a combomon. Ezaz… Zayn apjának sikerült felizgatnia. Hosszú műkörmei cikáztak végig a lábamon és a vékony nadrágon keresztül jól érződött, ahogy egyre feljebb csúsztatta őt a legféltettebb kincsem felé. Sajna nem fogta meg…

Már körülbelül a 15. körnél jártunk… na jó, kicsit túlzok talán, annyit nem bírnék legörgetni de a végére már nem bírtam számon tartani. Annyi megvolt, hogy ültünk a pultnál, mikor odahajolt hozzám.
-Most akkor mi van kicsim? Megdugsz?
-Én? –nevettem fel és rá néztem.
-Nem a pultos néninek szóltam. Igen igen magának! –mutogatott a kb 60 éves ártatlan nénire, aki szerintem aggszűz lehetett. –Jöjjön csak közelebb! –a néni megszeppenve közelebb lépett és annyit mondott neki Zilah, hogy:
-Ez a szép, göndör hajú fiatal ember azt mondta, hogy magával kell szexelnem. De lehet, hogy azt mondta, hogy ő akar magával szexelni!
-Zilah… -nevettem fel hangosan.
-Az előbb mondtad, hogy szereted az idősebb hölgyeket, és voálá! Itt is van! –félve néztem a nénikére, tuti teljesen hülyének néz minket. Ahogy ránéztem, a néni a kezemre tette a kezét és kajánul megnyalta a szája szélét. Egy kicsit megijedtem. Gyorsan ledobtam a piák árát a pultra és megragadtam Zilah kezét.
-Te teljesen hülye vagy?
-Nem Harry, csak rád gerjedtem! –csókolt bele a nyakamba. –Jó kis este volt… csak mondd már meg, mert ha nem akarsz már semmit, akkor hazamegyek!
-Hozzád vagy hozzám?
-Hozzád!? –fogta meg a kezem és elkezdett húzni  egy taxi felé. Elgondolkodtam, hogy jobb lenne, ha hozzá mennénk.
-Jó estét, Harry úr, hová lesz? –mosolygott rám Johnny. Ő volt az egyetlen taxis, akit ismertem. Milyen szerencse, hogy pont ő jött erre.
-Jó estét Johnny. Hozzánk legyen szíves. –mondtam ki végül. Az úton Zilah szinte bekebelezte a számat. Baromi erotikus kis nő, azt meg kell hagyni. Nem egy szelíd kislány és úgy érzem az ágyban is hasonlóképpen viselkedik…
-Bo… bocsánat, hogy közbeszólok Harry úr, de… Abia kisasszony nem fog megharagudni?
-Abia kisasszony? –nézett kerek szemekkel Zilah.
-Az exbarátnőm. Most Zaynnel kavar, Johnny.
-Elnézést, nem tudtam.
-Ja, ő volt az a táncos csaj?
-Ő. –mondtam komoran, majd inkább belepusziltam a nyakába. Szája ismét mohón tépkedni kezdte az enyémet.
-Na gyere nagyfiú. –állt meg a taxi, hozzádobtam Johnnyhoz egy nagyobb összeget, majd elhajtott nagy hálálkodások közepette.
-Itt laksz, baby?
-Nem, azért hoztalak ide, hogy megnézzük milyen szép nagy ez a ház és milyen cuki fák nőnek errefelé!
-Jól van na.
-Gyere, talán a fiúk nincsenek már itthon. Buli van ma este!
-Fiúk?
-Ja igen, a csapattársaimmal lakom együtt. Zaynnel, Liammel, Louval és Niallel.
-Zayn? Ő az a Zayn akié most az exed?
-Úgy van!
-Akkor lehet, hogy most ő is itt van?
-Reménykedjünk benne, hogy nem így van.




Abia szemszöge:

-Zayn, te sosem agyaltál még azon, hogy mi lett volna, ha nem megyek el arra a dedikálásra?
-Életed legnagyobb hibája lett volna!
-Szerintem is. –nyomtam egy puszit a szájára. Olyan jól bevackolódtunk ide az ágyba és most a biztonságot nyújtó karjai közt fekszem, fejemmel a mellkasán. Nem is kívánhatnék többet ma estére. A fiúk korán leléceltek, olyan 10 körül, azóta kettesben vagyunk itthon. Smároltunk, megnéztünk egy filmet, smároltunk, ettünk, smároltunk, fürödtünk, smároltunk, lefeküdtünk (nem olyan értelemben, csak le az ágyra), smároltunk, beszélgettünk, smároltunk… esküszöm vele smárolni olyan, mintha szexelnél. Elkezded és nem bírod abbahagyni. Na jó, ez talán egy kicsit erős hasonlat volt. Talán.. :D
-Te is hallottad ezt?
-Hallottam… mit… mit csinál és ki az? –sutyorogtam oda Zaynnek. –Lehet, hogy egy betörő?
-Nem tudom, psssszt! –fogott meg egy vázát a polcról és kinyitotta résnyire az ajtót, ami hangtalanul kinyílt. Kilesett a folyosóra a résen.
-Ahhww… ezek csak Harryék.
-HarryÉK?
-Igen, Harry valami… fekete szépséggel. Nem tudom ki lehet a lány. –csukta vissza az ajtót.
-De ahogy hallom igencsak szenvedélyes lehet. Úgy nyög mintha már épp kúrnák!
-Csss… -nevetett fel, majd behuppant mellém.
*Aaaahw *
-Jézusom ez mindjárt elélvez…
-Ne foglalkozz vele mindjárt eltűnnek.
-Igaz. –bújtam hozzá közelebb és megpusziltam a száját. –Zayn?
-Igen?
-Te mit gondoltál rólam, mikor először megláttál a dedikáláson?
-Már akkor is tetszettél. Imádom a nevetőgödröcskéidet! Annyira édesek… és … szép vagy, gyönyörű alakkal. Ez volt az első benyomásom. Aztán ahogy megismertelek rájöttem, hogy kedves is, és nagyon jó fej. Ja, és beigazolódott, amit először gondoltam, most, hogy végre itt vagy velem. –puszilt a hajamba.
-Micsoda? –néztem fel csillogó szemekkel.
-Hogy nem tartasz csúnyának! –nevetett fel.
-Jaj, ne is mondd! –pirultam el. –Azért mentem csak el, hogy téged lássalak. Meg a koncerten is szinte végig téged néztelek. Aztán idegesített, hogy Harry elkezdett sasolni, mikor Louis bemutatott minket, úgyhogy akkor már őt figyeltem.
-Dedikáláson féltékeny voltam.
-Komolyan?
-Igen, egy kicsit. Minden lányt felszed aki nekem tetszik. –morcizott.
-Látod mennyire kellettem neki… lecserélt egy nagymamira.
-Caroline a protézis koronázatlan királynője!
-Hülye! –nevettem fel.





Harry szemszöge:

Zilah erősen lelökött az ágyra, majd a szerszámomat figyelmen kívül hagyva könyörtelenül az ölembe huppant. Felszisszentem. Olyan volt mint egy tank. Nagy mellei fogságban tartottak. Képtelen voltam levenni a szemeimet róla és éreztem, hogy a nadrágom gombja lepattanni készül. Már rendesen vágytam rá, hogy felgyorsuljanak az események. Most én voltam a kisfiú, akit nagyfiúvá tesz egy anyatigris. Komolyan úgy éreztem magam, mintha még szűz lennék. Általában megszoktam, hogy én vagyok az irányító, de ez a nő valami domina lehet. Az este folyamán végig megmaradt köztünk ez a felállás, nem cserélte le a lovagló pózt.




Abia szemszöge:

-Jó reggelt, édesem! –mosolyogtam a mellettem ébredező fekete hercegre. Olyan kis aranyos volt. Aranyszemei felcsillantak, ahogy megszólaltam.
-Jó reggelt neked is, szépség. –nyomott egy puszit az arcomra. –Csináljak egy kávét?
-Megyek én is le, mert megéheztem.
-Jól van, akkor magamra kapok valamit.
-Miért, nem jó egy szál gatyában? –mosolyogtam.
-Talán nem kéne. –nevetett fel. –Nem lenne túl jó Harry csajával így összefutni.
-Na, kis szégyellős! Engem nem érdekel Harry csaja. –kaptam magamra Zayn egyik ingét, be sem gombolva magamon. Melltartó és bugyi volt rajtam, a fiúk már úgy is láttak így, a csaj meg nem tud érdekelni. Végül meggyőztem Zaynt és ő is csak egy galambszürke melegítő alsót húzott magára, megfogta a kezem, majd kómásan lebattyogtunk a lépcsőn, egyenesen a konyhába, ahol a szöszi épp tömte a fejét. Hogyhogy nem lepődtem meg??!
-Jó reggelt! –csicseregtünk Zaynnel
-Jó reggelt. –bökte oda monoton robot hangon Niall.
-Valami baj van, Niall?
-Semmi, csak nem tudtam aludni semmit, át kellett kérezkednem Louis szobájába…
-Miért mi történt?
-Harry valami nővel volt mert csak a sikítozást hallgattam…
-Jézusom, szegénykém.
-Úgyhogy épp tudtam mikor élvez el a csaj, nem mondom hajnali negyed 4kor jó volt erre fent kuvikkolni…
-Sajnállak, meg tudom érteni. –nevetett fel Zayn kínjában. –Mondjuk ez semmi ahhoz képest, mikor az egyik turnén közös szobában voltam Harryvel, én már aludtam, ő meg a másik sarokban döngetett valakit. A cuppogásokra figyeltem fel.
-Neeeee. –nevettem fel.
-Komolyan… ez a gyerek betegesen szexőrült!
-Szegénykém! –túrtam bele éjfekete hajába., mire felnézett a kezeimre.
–Imádom… úgyhogy ne zsörtölődj, még úgyis kócos!
-Nem szólt szerencsétlen egy szót se! –nevetett fel a szöszi.
-Jól van Niall ne kóstolgass! –nevettem én is.



Harry szemszöge:

Felültem az ágyon. A fejem majd szét robbant és mellettem feküdt Zayn apja. Milyen hülyeség volt idehozni inkább mentünk volna hozzá, akkor leléptem volna még hajnalban. Meg kell hagyni régen aláztak már így le az ágyban, mint ahogy ő tette. Mindegy… magamra kaptam egy nadrágot és lementem a nappaliba. Nem volt kéznél póló, viszont elég sötét volt még, úgyhogy reménykedtem, hogy megúszom a találkozást a fiúkkal.
-Jó reggelt, te punciromboló! –ordított fel Louis, aki a nappaliban hempergett.
-Mi van? –mentem be a konyhába.
-Az baráti! –mutogatott Zayn a mellkasomra, ami nyaktól az alhasamig sebes karmolásokkal volt beborítva.
-Texas-játék volt az este? –bökte oda Abia gúnyosan.
-Milyen?
-Nyihaaahahaaa jó paci! –röhögött fel Zayn.
-Jó, hagyjatok!
-Úgy hallottuk finom menetet döngöltél a csajba, de úgy látszik inkább… ő döngölt téged… be a matracba. –fulladozott a röhögéstől Niall.
-Ha kiszórakoztátok magatokat, akkor én most felmegyek.
-Hűűű, de durci! –bökte még oda Abia. Igyekeztem nem legeltetni rajta a szemeimet, ugyanis egy lenge ing takarta csak az idomait. Mély levegőt vettem, megfordultam és felmentem a szobába. Ahogy benyitottam, Zayn apja éppen a kisruháját húzta lejjebb a lábain.
-Jó voltál az éjjel cica… puszi.
-Szia… ?? –még a nevére sem emlékszem… kiviharzott a szobámból, majd hallottam, hogy odalent is köszön, aztán csak az ajtó csapódását. 

2 megjegyzés:

  1. Dúrva:DDDD
    Zilah??? hát nem is tudom:D Harry akkor még is csak szerelmes Abia-ba???:O hűha:)♥

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom ennyire nem egyértelmű ?:$:/ hát nem az hogy szereti, csak bánta, hogy nem bánt jól vele :) remélem így érthető :)

    VálaszTörlés