2012. augusztus 4., szombat

26. Gyanú

Sziasztok! :) Túl a 3000-oldalmegjelenítésen! Örülök :) Meg is hoztam az új részecskét :) Jó olvasgatást! :) 







 
 Zayn :D♥




Abia szemszöge:

-Sziasztok! Zilah vagyok! –integetett műkörmözött kacsójával egy igencsak szemrevaló, nagymellű Miss Cicus, aki belelépett a magassarkújába és beletúrt majd fenékig érő dús, feketére festett hajába.
-Zayn.
-Niall.
-Louis… -mutatkoztam be sorban a fiúk.
-Én meg Abia. –erre a csaj felkapta a fejét, visszalépett és végignézett rajtam. Csodálkozó nagy kerek szemekkel nézett rám.
-Segíthetünk valamiben? –kérdezte Niall.
-Jah nem… csak kíváncsi voltam a lányra, akiről Harry ódákat zengett, hogy milyen erotikusan tud táncolni. –kacsintott. Úristen.. ez tudja, hogy én..
-Erotikusan tud táncolni igen. –meredt rá Zayn a csajra, aki úgy tűnt vette a lapot és legyintett egyet.
-Na akkor én most megyek, sziasztok!
-Szia… -köszöntünk el szinte egyszerre.
-Bemutathatnád azt az erotikus táncot, Abi. –emelte fel tekintetét nagy vigyorral Louis.
-Azt te csak szeretnéd! –adott egy puszit a számra Zayn.
-Jól van már Malik ne féltékenykedj!
-Nincs is rá oka, igaz? –simogattam meg a haját és adtam neki én is egy puszit, mire ő csak elmosolyodott.
-Nagyon helyes! Gyere, még el kell készülnünk!
-Elkészülni? Miért, megyünk valahová?
-Persze, nem mondtam, hogy lemegyünk kicsit a tengerpartra? Mára nagyon szép időt mondtak!
-Nem, ezt valahogy nem említetted! –néztem értetlenül Zaynre.
-Bocsi, akkor most mondom! Ja meg azt is, hogy este buliba megyünk!
-Már megint? Ti aztán tudtok élni!
-Addig lazítunk, amíg csak lehet, nemsoká úgyis megint beindul a mókuskerék és ezerrel kell dolgoznunk!



**



-Zayn én úgy meg fogok égni mint a csirke a sütőben! Elfelejtettem naptejet hozni!
-Ne aggódj, nálam van bőven! –mosolygott Danielle, majd elővette és Liam hátát kezdte kenegetni.
-Jaj, köszi. –mosolyodtam el mikor odadobta a flakont.
-Van nálam kakaóvaj! –kiabált oda a vízből nekünk Eleanor. –Ott van a kicsi zsebben vegyétek ki!
-Jajj, az szuper! –halászta elő Danielle, miután bekente magát az UV-védő krémmel.
-Miután bekented magad azzal odaadom. –mosolygott rám.
-Jó, köszi.
-Csak nehogy lenyalogassam rólad! –ült le mögém Zayn úgy, hogy a hasa hozzá ért a hátamhoz. Lábai közt helyezkedtem el.
-Cica pont jó helyen vagy ahhoz, hogy …
-Kinyald a seggét! Hehehehe! –kiáltott fel magas C hangon Louis.
-Barom. –nevettem. –Szóval ahhoz, hogy szépen bekenj!
-Kívánsága parancs! –nyomott egy kisebb mennyiséget a tenyerébe és elkenegette a hátamon. Ahogy elkészült puszikat nyomott a vállamra.
-Jaj, finom, te hülye gyerek? –nevettem fel.
-Fogalmam sincs nem nyaltam le de van egy olyan megérzésem, hogy nem túlzottan. –Ekkor megnyalta a száját és eltorzult a feje.
-És jó volt a megérzés! –nevettünk mindketten.
-Srácok nem láttátok Niallt? Azt mondta hogy lehoz valakit.
-Ott van! –kiáltott fel Harry. Állati nevetséges volt szegény, úgy nézett ki mint egy zebra :D Mondanom sem kell, hogy a tengervíz csípte a sebeit. Az a nő valami vadállat lehet. Nem mondom, karmolja, ha élvezi, de miért kell beletörni a körmét? Biztos nem volt neki túl kellemes…
Hátrafordultam és pillantásom megakadt egy vörös hajú lányon, akinek szalmakalap volt a fején és nagy napszemüveg. Kézen fogva jöttek. Megnéztem jobban őt, olyan ismerős volt nekem… Ahogy közelebb jöttek egyértelművé vált: Sophie!
-Ez most komoly? –fordultam Zayn felé, aki hasonlóan megdöbbent arcot vágott mint én.
-Én nem tudom, de… kicsit fura, hogy tegnap még engem szeretett ma meg Niallel jár…
-Jó én inkább nem szólok semmit…
-Sziasztok!
-Sziasztok. –böktem oda mogorván, mikor Sophie helyet foglalt mellettem.
-Nahát. –nézett ránk Zaynnel. –Te nem Harryvel jársz? –gúnyolódott. Azt hittem kitépem a szemét…
-Az már régen volt. De ha már itt tartunk te nem Zaynbe vagy szerelmes?
-Az már régen volt. –kacagott fel. Ökölbe szorult a gyomrom attól a tudattól, hogy Niall együtt van ezzel a nőcivel. Szép, de látszik, hogy le sem tojja Niallt.

-Szívem! Menjünk kicsit fürdeni, jó? –ajánlkozott fel Zayn mikor észrevette, hogy ideges lettem.
-Jó ötlet! –mosolyogtam rá, majd egy apró puszit leheltem aprócska ajkaira. Kegyelemdöfés. Meglátjuk ki nevet a végén, Sophie!
Felállt és felsegített engem is a meleg homokból. Ahogy a víz felé lépkedtem égette a talpam.
-Baszkííííí ez nagyon forró! –emelgettem a lábaimat mint valami ló. Zayn csak nevetett. Nem értem, neki azbeszt van a talpán, hogy nem égeti?
-Gyere! –emelt fel mint a menyasszonyokat és besétált velem a vízbe.
-Sokkal jobb. –mosolyogtam mikor letett a már térdig érő vízbe.
-Ne menjünk be mélyre!
-Ne aggódj, csak gyere. –csókoltam meg és megöleltem a derekát. Beljebb jött velem egészen addig, ahol már a nyakáig ért a víz, de ott megállt, nekem pedig már nem ért le a lábam, úgyhogy a lábaimmal átöleltem a derekát, a kezeimet pedig a nyaka köré fontam.
-Ennél beljebb tuti nem megyek!
-Nem is kell. –mosolyogtam rá és adtam egy puszit a szájára.
-Így is fosok, hogy nehogy bevigyen egy hullám…
-Ne aggódj, majd kimentelek!
-Szép lenne! Csapkodnék a vízben mint egy fürdőző hattyú!
-Te, most hogy így mondod, egészen hasonlítasz egy hattyúra! –nevettem fel.
-Ez nem vicces! –vágott durci fejet és olyan édes volt, hogy rá kellett tapadnom a szájára, de úgy láttam nem volt ellenére. Nyelveink hamarosan találkoztak, amibe belesóhajtottam. Tarkójánál felvezettem a kezem a hajába és megmarkoltam neki. Belemosolygott a csókunkba. Örülök, hogy már nem zsörtölődik miatta, pedig mennyire nem szokta szeretni ha piszkálom. És most, hogy vizes kézzel belemarkoltam… nem sok maradt a fél órás munkájából.
-Nem gondolod, hogy keresnünk kellene egy nyugalmasabb helyet? –néztem rá csillogó szemekkel, majd a nyakát puszilgattam, ami sós volt a tengervíztől.
-Hiányzik már.. –adtam még puszikat a nyakára. Ekkor megijedtem.
-Mi hiányzik? –röhögött a képembe kb. 1,5 méter távolságból Louis és Liam
-Nátrium klorid hiányom van! –mondtam, majd belekortyoltam a vízbe.
-Fúj! –nézett rám Zayn fülig érő szájjal. Odahajoltam a füléhez.
-Azért milyen mentést csináltam!
-Erre egy szavam sincsen! … el kéne szívnom egy cigit… -húzta el a száját.
-Nem tudlak meggyőzni az ellenkezőjéről valamivel? –húztam végig a hasán finoman a körmeimet, mire csak becsukta a szemét és felsóhajtott.
-Hogy? –kérdezte halkan.
-Elsuttogom jó? –hajoltam hozzá megint közel és megcsókoltam.
-Jézus, jézus! Egy muréna! Épp meg akarja enni Zaynt! Segítsünk neki!
-Mmmmmmmmmmmmm… -mondta, vagyis inkább nyögte Zayn, miközben szét akartak szedni bennünket. Úgy kapaszkodtam rá mint egy kis majom, de sajnos mégis sikerült nekik…
-Köcsögök vagytok tudtok róla? –ekkor Liam megsimogatta a karom és magához húzott. Egészen közel hajolt hozzám.
-Legalább ne Harry előtt…
-Miért, Harryvel nincs semmi…
-Nem tudom, olyan furán nézett titeket. Vagyis lehet, hogy csak én képzeltem be annak tudatában, hogy ti kavartatok, csak… akkor is… inkább ne!
-Hát jó… és… Sophie?
-Mi van vele?
-Hát ő is furcsán nézte? –kérdeztem meg félénken mire már kiértünk a vízből. Liam nagyon hülye fejjel nézett rám, látszott, hogy nem érti mire akarok kilyukadni. Körülnéztem és Lou valahová elrabolta Zaynt (szerencsétlen…), szóval lehúztam Liamet a homokba és elkezdtem neki magyarázni azt, amit gondolok.
-Hát tudod van egy megalapozott gyanúnk Zaynnel, csak egyikünk sem akarta felhozni ezt.
-Mármint Sophieval kapcsolatban?
-Sophie és Niall kapcsolatával kapcsolatban!
-Nem járnak egyébként, csak találkozgatnak… úgy… elvileg. De nem vagyok benne biztos mert csak fél füllel hallottam.
-Figyelj. Emlékszel arra a bulira, amikor Harryvel nagyon összevesztem?
-Amikor én szedtelek le róla?
-Igen.
-Persze, emlékszem mert?
-Az ugye nem volt olyan rég…
-Hát nem. De mire akarsz kilyukadni?
-Arra, hogy nem tudom, hogy láttad e, de Zayn akkor majdnem megcsókolta Sophiet. Sophie szerelmes volt belé és még most is az, mert… jó bocsi a részletekért, de kb 2 hete lett volna egy randim Harryvel, de nagyon összevesztünk, úgyhogy Zaynt vittem el helyette. Én szerveztem az egészet és úgy… na… a randi után kicsit be voltunk csiccsentve és egymásnak estünk… aztán ott ragadt nálam és a medencében kötöttünk ki, aztán ott történtek dolgok. Egy szó mint száz, Leti ezt nem tudta és áthozta hozzám Sophiet medencézni. Na és akkor meglátott minket a medencénél Zaynnel és bőgve rohant el onnan… Ez kb. 2 hete volt, ahogy mondtam… szerinted ha valaki szeret valakit az 2 hét alatt elmúlik?
-Ez tényleg elég érdekes…
-Mert most pl. ott van Harry. Nem közömbös nekem annak ellenére, hogy már Zaynnel vagyok. Nem hiszem, hogy ő nem szerelmes Zaynbe… és szerintem van valami hátsó szándéka azzal, hogy Niallel van!
-Mire gondolsz?
-Arra, hogy azért van vele, hogy közelebb kerülhessen Zaynhez.
-Van benne valami. Na majd odafigyelek! És köszi, hogy elmesélted, nekem eszembe sem jutott volna ilyesmit feltételezni!
-Miről pusmogtok itt? –ült le mellénk Danielle. –lyan komoly fejetek van.
-Elmesélhetem neki? –kérdezte Liam.
-Persze, csak nehogy Sophie fülébe jusson! Maradjon ez 3unk közt, jó? Illetve 4, mert Zayn is tud róla és szerintem Harry is sejti!
-Bennem bízhatsz, nem vagyunk jóban úgysem azzal a kis vörösséggel!
-Köszi. –fogtam meg a vállát majd felálltam és elindultam megkeresni Zaynt, mert idegesített, hogy Lou elrabolta őt. Vajon hová az égbe vitte őt? Remélem nem túl messzire mert terveim voltak még a kis feketeséggel. Miért kell mindig keresztülhúzni a számításaimat… Köszi Lou, ebben vagy a legjobb!
Bementem a parton heverő fa mögé és megláttam Lout.
-Louis az isten áldjon meg hová vitted Zaynt?
-Valahol a parton van, ha megtalálod akkor a tiéd! –nevetett fel.
-Ez nagyon nem vicces, jó?
-Nem viccnek szántam! Dolgozz meg egy kicsit a jutalomért!
-Csak legalább adj valamilyen támpontot, hogy merre keressem!
-Na jó, segítek egy kicsit! Errefelé van! –mutatott a háta mögé.
-Ez nem segítség… láttam, hogy merről jöttél! Légyszi mondd már el!
-Viszket a bugyi?
-Ne legyél köcsög! –röhögtem el magam.  -Bármit megteszek!
-Hmm… mit is? –ült ki kaján vigyor az arcára.
-Semmi rosszat… arra ott van Eleanor, hogy a mocskos fantáziádat kiélhesd valakin! Légyszi mondd már meg, hogy hol van!
-Már azt is tudni akarod? Az előbb még csak a segítségért kínálkoztál fel!
-Ha elmondod hol van, sütök neked répa tortát!
-Sokat?
-Igen, amennyit csak akarsz!
-Ott van abban a csiga-fülkében! –mutatott rá egy poszterekkel kirakott öltözőre.
-Lady Gaga?
-Igen! De kezet rá, különben nem engedlek oda!
-Jól van. –fogtam kezet vele, majd elindultam a fülke felé. –Jah, ha átvertél akkor végig kell nézned hogy porrá zúzom Kevint! –szóltam neki hátra.
-Nem verlek át, nyugi! –nézett rám halál félelemmel.

-Hahóó…
-Ki az? –még nem láttam őt, de megismertem a hangját.
-A mumus! –mentem be és megpillantottam őt végre. Lendületből neki estem… felugrottam kicsit, átkulcsoltam a lábaimat a dereka körül ő pedig a fenekemnél tartott meg.
-Rabszolgamunkát vállaltam érted úgyhogy most nagyon meg kell jutalmaznod! –túrtam bele éjfekete hajába.
-Loui? –mosolyodott el
-Sütnöm kell neki tortát amiért elmondta, hogy ide rejtett.
-Haha, bolond. –nevetett fel és hátamat nekitámasztotta a kis építmény falának.
-Ez nem fog felborulni?
-Maximum meglátják a meztelen seggünket. –nevetett.
-Az nem lenne túl jó!
-Ha már ennyit vállaltál értem, mi?
-Már ne is haragudj, de majd 1 órámba kerültél! És én csak szerettelek volna megtalálni, hogy me… -befogta a számat egy csókkal. Értettem a célzást, nem is szakadtam el tőle többé.





Liam szemszöge:

-Ez az Abika jól eltűnt Zaynnel nem? –kérdezte Sophie.
-Pfuh hát azt nem csodálom. Az a nő, gyerekek… meg fogja tanítani Malik gyerekünket a tiszteletre! –nevetett fel Louis.
-Nekem nem kell bemutatni. Tipikusan az a fajta csaj, aki ha házi feladat lenne rádobnám az ágyamra és egész éjjel dolgoznék rajta! –nevetett fel Harry a saját hülyeségén.
-Milyen közönségesek vagytok…
Jaj már Liam ne szerénykedj! Te is megsikongattatod a csajodat, állítom!
-Fiúk. –nevetett fel Danielle.
-Azért érdekelne hová tűntek el ilyen sokáig!
-Téged inkább Niall érdekeljen! –pirítottam oda.
-Persze ő is érdekel… -mosolyodott el.
-Én tudom, hogy hol vannak és azt is, hogy mit csinálnak… vagyis azt inkább csak sejtem! –nevetgélt Louis.
-És hol vannak?
-Hát… -ekkor belemarkoltam kicsit a hátánál a derekába, másképp nem tudtam neki jelezni. Vette a lapot.
-Ha megmondom meg kell hogy öljelek! –nevetett fel.
-És mit csinálnak? –röhögött Harry.
-Büntetés zajlik le köztük. Dominancia harc. –röhögött Loui is.
-Szóval kemény szexek mennek arrafelé, értem én. –vigyorgott Harry. –Nah boobear nem jössz velem úszni egyet?
-Mehetek én is? –kérdeztem meg.
-Persze Daddy gyere csak…




Danielle szemszöge:

Mielőtt a fiúk elmentek Liam elég utalóan nézett rám. Fejembe vettem, hogy anélkül, hogy gyanús lenne megkérdezem Sophiet a Niallhez fűződő érzéseiről.
-Na és Sophie, mesélj csak, mióta vagytok együtt Niallel?
-Igazából nem vagyunk együtt, sőt, megmondom őszintén, nem is vagyok belé szerelmes. –na ez most meglepett…
-Nem?
-Nem, csak nagyon jól érzem magam mellette. –mosolygott. Másra számítottam. –Egyébként miért kérdezed?
-Hát tudod mindannyiunknak nagyon fontos a másik boldogsága és csak szeretnénk megvédeni egymást. Olyan érzésem van és Eleanornak és már Abianak is, mintha mi is csapattagok lennénk.
-Én is leszek majd csapattag.
-Hát azért az nem ilyen egyszerű. Ahhoz ki kell érdemelni a bizalmukat és a szeretetüket, amiért meg kell dolgozni.
-Abia se sokat tett érte.
-Mert neki volt protekciója, mivel Louis exének illetve Louis húgának a legjobb barátnője. Azért ezt vedd figyelembe… te viszont nem vagy ilyen helyzetben!
-Köszi, hogy emlékeztetsz, de hidd el, hogy semmivel se vagyok rosszabb ember Abikánál… csak olyan idegesítő, hogy mindenki őt ajnározza, pedig egy… mindegy.
-Pedig egy mi?
-Hagyjuk, jó? Inkább megyek és sétálok egyet! –állt fel és elindult a víz felé.






Abia szemszöge:

-Zayn, nem fognak minket hülyének nézni amiért itt ülünk? –nevettem.
-Ki nézne minket hülyének? –adott egy puszit a homlokomra, miközben a karjai köz feküdtem.
-Hát aki át akar öltözni…
-Én nem akarom, hogy címlapsztorit csináljanak belőlünk… van még ezer másik fülke is a parton.
-Igazad van. –bújtam hozzá közelebb és a mellkasára tettem a fejem.
-Mennünk kéne. Már legalább egy órája itt vagyunk.
-Igaz. –álltem fel és segítettem neki ugyanebben.



-Oh, a szerelmes kis gerlicéink!
-KEVIN! –visította Louis.
-Megjöttetek, tékozló gyerekek? –vigyorgott ránk Liam kedvesen.
-Meg. –mosolygott fülig érő szájjal Zayn.
-Hűűűű de ki vagy simulva! –röhögött fel Harry.
-Hagyjál… -ült le Zayn a homokba nevetve.
-Abi gyere, beszélni szeretnék veled! –fogta meg a karom Danielle és lesétáltunk a vízhez. Leültünk a homokba. A víz nyaldosta a lábunkat miközben a lemenő nap fényeit néztünk a távolban.
-Mi az, történt valami amíg nem voltam itt?
-Beszéltem Sophieval!
-Mi?
-Csak úgy finoman, nem sejt semmit. Csak azt kérdeztem meg, hogy hogy áll Niallel. És képzeld: azt mondta nem szerelmes belé, csak jól érzi magát vele!
-Na ne mondd! –csodálkoztam el. –Én azt hittem most el fogja játszani a hallosan szerelmes barátnőt!
-Nem így lett… engem is nagyon meglepett vele!




**




-Az isten szerelmére Zayn gyere már ki! Már fél órája várunk rád!
-Muszáj megcsinálnom a hajamat ezt ti nem érthetitek!
-Képzeld mi is szeretnénk megcsinálni a hajunkat de zsebtükörben elég rosszak az esélyeink! –kopogtatott megállás nélkül az ajtón Liam.
-Gyere Liam, majd én megcsinálom! –ajánlkoztam fel neki.
-De jó legyen!
-Nagyon jó lesz…
-Mi? Abia csinálja a hajadat? –nyitotta ki Zayn az ajtót.
-Hát mivel magamnak nem tudom megcsinálni.
-Hééé ez nem ér!
-Ne féltékenykedj, nem a fanszőrét fonogatom be!
-Köszi Abi… -ült le az ágyra Liam.
-Jó, bocsi. –nevettem fel. –De legalább kiszabadult a fürdőből, ergo a többiekre se kell majd várni mert előbb nekiláthatnak, és a te hajad is nagyon jó lesz!
-Remélem is!

Kb. 15 percet „szenvedtem” Liam hajával, mire kész lettem vele olyanra, hogy nekem nagyon tetszett. Meg voltam elégedve magammal, és ahogy belenyomtam a kezébe a tükröt ő is elismerte a munkámat. Mondta, hogy jobb, mint amikor ő csinálja és ez kiérdemel egy puszit. Erre Zayn nagyon csúnyán nézett rá, odajött és megcsókolt.
-Jaj te kis féltékeny! –nevettem fel.
-Nem vagyok féltékeny. –morcizott.
-Igen, feltűnt! –nevetett Liam. –Na megyek, rendezzétek le egymás közt!
-Szeretnéd, hogy a a tiedet is megcsináljam? –néztem mélyen a szemébe.
-Miért olyan szar?
-Nem, csak legalább hozzáérhetek…
-Fanatikus! –nevetett fel, majd leült az ágyra. Szemből beleültem az ölébe és elkezdtem birizgálni a haját. 5 perc után megkérdezte:
-Amúgy csinálsz is vele valamit?
-Nem… nm tudok, mert tökéletes… csak annyira jó…  -mosolyodtam el.
-Srácok kész vagyok! –jött ki az utolsó kis poronty is a fürdőből és elindultunk a buli helyszínére.
-Hová megyünk ma este egyébként?
-Egy művelődési házban tart az egyik ismerősünk bulit és meghívtak minket a barátnőinkkel együtt.
-Ah Harry, miért nem hívtad el Zilah-t?
-Kit?
-Zilah…
-Az meg ki?
-Neeee.. –nevettem fel. –Elég rövidtávú a memóriád! Az a fekete démon akit hazahoztál és leápolt!
-Zayn apja? Szóval Zilah a neve…
-Tessék? –ézett értetlenül Zayn összeráncolt szemöldökkel, vigyorogva.
-Jajj… -nevefett fel Harry. –Szóval hogy kicsit kreol volt a csaj meg fekete haja, és olyan szemei voltak mint a tiéd, a kb. negyedik Grey goose után azt a következtetést vontam le, hogy hasonlít apukádra. Bocsi…
-Apu nem is lányos…
-És Zilah se kifejezetten férfias! –nevettem fel.
-Jó, karakterileg olyan volt! De csak a vodka…
-Jó nem kell magyarázkodni értem én. –nevetett fel Zayn. –Csak kicsit fura hogy az apám jut eszedbe a csajról akit épp hágsz, nem? –nézett nagyon hülyén Zayn.
-Szerintem is. –ekkor már nem bírtam és hangosan felnevettem. –Beteges…
-Jól van na, mindenféleképp gúnyoljatok ki!!
-Nem bántunk téged. –ütögette meg a combját Zayn.
-Nagyon helyes!

10 megjegyzés:

  1. Remélem tudod hogy imádom a blogodat meg minden:$
    De mi a szarnak jött a képbe Sophie???
    És egyett remélek hogy Zaynék nem mennek szét ez a nő miatt:$:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat en olyan szerelmesnek latom Zaynt h nem hiszem h barmi veszelyt is jelentene rajuk. :D
      kivi leszek mi lesz a buliban, SIESS! :D

      Törlés
    2. marmint ugy ertem h eddig se erdekelte Sophieka :D

      Törlés
  2. Hát remélem is hogy Zayn annyira szerelmes hogy nem csalja meg Abia-t:S

    VálaszTörlés
  3. Nyugi csajok! :) Emiatt nem kell aggódni :) fantáziátokra bízom, hogy hogyan ismertétek ki a sztoriban Zaynt :) szerintetek ?:)

    VálaszTörlés
  4. NEM CSALHATJA MEG:D MERT SZERETI ABIT♥ ÉS KÉSZ:$:$

    VálaszTörlés
  5. :D micsoda túlfűtött érzelmeket tudok kiváltani belőletek :DDD

    VálaszTörlés
  6. Hát na:DDDD
    de olyan részt ne merjél nekem hozni Hogy Zayn vagy Abia félrelép::(
    Különben büntetésben fogsz részesülni:))) XD na jó de télleg:$ ne legyen félrelépééés lécci:$

    VálaszTörlés
  7. szerintem meg megcsalja!! 3:) ♥

    VálaszTörlés
  8. Birnám következő rész azzal indulna h abia harrynek zayn meg sophienak sóhajtozott a szájába, hagy tépjük a hajunkat xD
    a sztem nem csalja meg :) legalábbis remélem v segítenem kell Nikinek megbüntetni :DxD
    siess az újjal! :D

    VálaszTörlés