2012. október 6., szombat

2. díjam!:)

Megkaptam a blogom 2. díját, amit nagyon szépen köszönök Zsófinak! :)







Szabályok: 

- Mindenkinek kell 11 dolgot írnia magáról!
- A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell!
- A jelöltnek újabb 11 dolgot kérdeznie kell!
- 11 blognak tovább kell küldeni!
- Nincs vissza adás-jelölés.
 
 
 
 
11 dolog rólam: (igazából már egyszer írtam, úgyhogy bocsi ha megint azokat is bele írom:))
 
- Imádok enni.
-Kedvencem Zayn a bandából :)
-Folyékonyan beszélek angolul
-Kiskoromban azt hittem, hogy a fiúk is menstruálnak xd:$
-Az óvodában én voltam a mintagyerek, ezért nem szerettek a többiek, viszont az óvónénik nagyon :)
-Imádom a hip-hopot, és az olyan zenéket, amikre ezt a stílust lehet táncolni :)
-Szeretek utazgatni, különleges keleti kultúrákkal ismerkedni
-Többszor voltam az USA-ban és a UK-ban is :)
-Találkozam Zac Efronnal Berlinben
-Van egy kutyusom, Odi a neve
-Szabadidőmben Zaynről gyűjtök képeket:Dxd:$


Válaszok:

-Miért szereted az 1D-t?
Azért, mert imádom a fiúk hangját, valamint annyiracukik, hogy nem lehet őket nem szeretni :)
-Mi volt az első benyomásod róluk?
Külön-külön mind az öt fiúról más és más. Zayn első látásra szerelem volt a hatalmas bambiszemeivel és az édes mosolyával, Harry irritált valamiért, ami persze hamar el is múlt. Liam túl komoly volt a szmomra, Lou meg fárasztó. Niall pedig semleges. Azóta mind az 5 fiút imádom! :)
-Hosszútávra tervezed a blogolást, vagy csak hobbi szinten csinálod?
Hosszú távra, hobbi szinten:D már majdnem fél éve írok és nagyon élvezem:)
-Mi szeretnél lenni ha "nagy leszel"?/Mivel foglalkozol?
Zayn Malik felesége:$ viccet félre téve komolyan gondolkozom azon, hogy tolmács legyek, mert imádom az idegen nyelveket és közel állna hozzám ez a szakma. Jelenleg gimis vagyok, ez az utolsó évem. Egyébként érdekel még a régészet és az antik tárgyak restaurálása is :)
-Kedvenc zeneszámod?
Chris Brown fanatikus vagyok. Don't wake me up, forever, mindegyik. Ezen kívül most nagyon szeretem még a Little Mix- Wings-ét, Trey Songz-Heart Attack-jét, Daddy Yannke-től a Lovumbát, illetve az 1D-LWWY-ját :)
-Van valami nagy álmod, célod az életben?
Egy boldog házasság, család és Zayn Malikhoz feleségül menni :D:$
-Hobbi/k?
Hiphop, Tumblr illetve nyelvtanulás
-Mi a saját véleményed a blogodról, töridről?
Nem tetszik :/
-Kedvenc színed?
Fekete, illetve a föld színei. (A barna összes árnyalatára gondolok ezalatt)
-Szerinted kinek van a legjobb hangja a bandából?
Harrynek. Libabőrös leszek tőle akárhányszor meghallom. Szerintem eszméletlen a hangja :)
-Eleanor, Danielle vagy Perrie?
Eleanor és Danielle. Eleanor gyönyörű és bájos, Danielle szintén. Perrie-t fel tudnám rógdosni. Hülyét kapok az erőltetett bájvigyorától és egyáltalán nem tartom őt őszintének. (Semmi köze nincs ahhoz, hogy Zayn a kedvencem, mert nem vagyok fanatikus, és reálisan állok hozzá a dolgokhoz)


11 kérdés:
1. Hiszel Larry Stylinsonban?
2. Mi fogott meg az 1D-ben?
3. Hogy reagálnál arra, ha elkérné valamelyik tag a telefonszámod?
4. Van valaki akit jobban szeretsz náluk? (banda)
5. Mit gondolsz az eddigi irományodról?
6. Miért pont úgy alakítod a szálakat, ahogy?
7. A saját életed szerint blogolsz, vagy kitalálod a szálakat?
8. Beleéled magad abba, mikor más blogját olvasod (ha olvasol egyáltalán)?
9. Lányos lány vagy, vagy inkáb fiús?
10. Szeretsz csinosan öltözködni, vagy inkább sportosan?
11. Jó viszonyban vagy a fiúkkal, vagy inkább lány barátaid vannak?


Küldeném:

Biaa_1D-nek: http://1d-tinymistake.blogspot.hu/
Heni Bedők-nek: http://feelthelove1d.blogspot.hu

kb ennyi, mert a többiek blogját akiknek küldeném már olvastam és küldtem már nekik ezt a díjat, az övékét pedig csak most nemrég:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése